فرزادجونفرزادجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
خواهرجونخواهرجون، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامان جونمامان جون، تا این لحظه: 39 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
باباجونباباجون، تا این لحظه: 47 سال و 10 ماه سن داره

داداشی گلم

فرزاد جون در چهارماهگی همراه تل خواهر جونش

1393/11/16 15:24
نویسنده : خواهرجون
582 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم عزیزم می خوام بدونی که تو و خواهرت بهترین هدیه های زندگیم هستین که پروردگار اسمانها و زمین به من وپدرت بخشیده  و ما همیشه شکرگذارش هستیم وسلامتی وعاقبت بخیری شماراازدرگاهش خواستاریم پسرم وقتی با قدمای کوچیکت پا به این دنیای بزرگ گذاشتی همه مارو خوشحال کردی و زندگی رنگ و بوی تازه ای گرفت خواهرت از تنهایی دراومد  وقتای خالی من پر شد وکلی کار ریخت سرم بابات به شوق دیدنت زود ازسرکار میاد خونه و خلاصه اینکه تو فرشته کوچوله خونه مایی عزیزم نفسم قربونت برم امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشین بچه های من یادتون باشه که شما بهانه زندگیم هستین  و مامانتون رو ببخشید اگه گاهی عصبانی میشه ودعواتون میکنه مخصوصا تو دخترم امیدوارم وقتی خودت مادرشدی منو درک کنی عزیزم💕بای بای

پسندها (3)

نظرات (1)

ĸoѕαr
31 فروردین 94 16:15
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به داداشی گلم می باشد